Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sık sık kullanılan dü kavram. Fakat bu dü kavram mevzuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online tuzakışbilgiş firmaları ve internetten satış yaratıcı e-tecim siteleri yürekin nazik olan bu dü kavram, yeni kitlelere yetişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek adına önemlidir. Her dü kavram da web sitelerinin taharri motorlarındaki görünürlüğünü fazlalıkrmaya yardımcı evet, lakin aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu kırmızda hin hin birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını beş on elan açkurum ve beraber inceleyelim.

SEM: Arama Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) ya da Türkçe olarak Arama Motoru Pazarlaması, markaların taharri motorları üzerinde elan görünür ve elan ulaşılabilir olması yürekin meydana getirilen çtuzakışmalara denir.

Arama motoru reklamcılığı olarak da tanımlanan SEM, taharri motorlarında ücretli reklam kurumı gerçekleştirilerek web sitelerinde trafik peşışı işlemlerinin hepsine denir. En popüler ve pıtrak kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve marka değerini fazlalıkrmaya müteveccih bir çtuzakışma olan SEM, jüpiter kitlesini geliştirmek açısından da nispeten önemlidir. Antrparantez SEM çtuzakışmaları ile trafiğinizi entelekt arttırma şansı yakalayabilirsiniz.

Arama Motoru Optimizasyonu olarak da bilinen SEO çtuzakışmaları ise SEM’in tersine ücretsiz çtuzakışmalardır. SEM belli bir bütçe yürekin verilen reklamları kapsarken SEO çtuzakışmaları belli anahtar kelimelerde lakırtııcı bir yükseliş elde buyurmak yürekin meydana getirilen çtuzakışmalardır. Elkızı, bu karşıtlaştırmayı beş on elan açkurum.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çtuzakışmaları arasındaki başkalık; fevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret karşıtlığında, SEO’nun ise yürekerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde yapılabilmesidir. Doğrusu SEO yürekin en başta içeriği üretirken harcanan maliyet haricinde başarım göstermesi yürekin yeni bir ödeme yapılmaz.

Bunun haricinde bir önemli başkalık da hızdır. SEM çtuzakışmalarında sonucu elan hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi endamsız süre içerisinde fazlalıkrabilirsiniz. Bunun tersine SEO çtuzakışmaları ise uzun soluklu çtuzakışmalardır. SEO çtuzakışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri kadem kadem yapmalkaloriız.

Bu dü sayısal pazarlama kavramı arasındaki bir özge önemli başkalık da doğallıktır. SEM çtuzakışmaları ücretli reklam çtuzakışmaları başüstüneğu yürekin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Fakat SEO çtuzakışmalarında bu boyut farklıdır. SEO çtuzakışmaları elan tabii uygulamaları kapsar ve sitenize elan organik bir trafik sıkıntısızışı katkısızlar.

Bu dü kavram, yürekerik itibarıyla da çeşitleme gösterir. SEO çtuzakışmalarındaki yürekerikler kullanıcı deneyimini fazlalıkrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Doğrusu elan çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çtuzakışmalarında ise garaz elan ticari başüstüneğu yürekin yürekerikler SEO çtuzakışmalarındaki kabil olmayabilir.

Fakat bu ummak değildir ki SEM yürekerikleri kalitesizdir. Sadece dü kavram arasındaki yürekerik konseptleri ve odaklar farklıdır. Antrparantez belirtmekte yarar var: Bu dü kavramdan biri diğerinden elan âlâ ya da elan üstün değildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve gereksinimlerine gereğince ikisinden de faydalanılabilir.
Ovamızın burada sonuna geliyoruz, fakat okumaya devam buyurmak istiyorsanız Pandemi Sürecinde Mütebeddil Bitiren Davranışları: Dijital Transformasyonün Yükselişi kırmıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/